dinsdag 10 december 2019
10 december 2019

De Stemtest is beste B2C-campagnesite van 2019

9 december 2019 - De Stemtest wint de prijs van beste
B2C-campagnesite op de jaarlijkse FeWeb Excellence Awards 

logo stemtest

Op de FeWeb Excellence Awards worden de meest performante digitale projecten van Belgische makelij bekroond. De Stemtest kreeg de prijs van beste B2C-campagnewebsite, onder andere door de naadloze integratie binnen de websites van 4 mediapartners: VRT, RTBF, De Standaard en La Libre. De campagne had een gigantisch bereik zowel in Vlaanderen als in Wallonië en lag aan de basis van heel wat gesprekken en debatten, binnen en buiten de politiek.

De Stemtest is een initiatief van Universiteit Antwerpen en UCLouvain in samenwerking met Tree company, Wieni, VRT, RTBF, De Standaard en La Libre.

Volgens professor Stefaan Walgrave (UAntwerpen), de bezieler van de Stemtest, was het alvast een geslaagde editie: "De samenwerking verliep rimpelloos, snel en uitermate efficiënt. Mede dankzij een vlotte samenwerking is Stemtest 2019 zonder twijfel de beste stemtest die we ooit bouwden.”

 

Catch of the day

Ook de website https://catchoftheday.stubru.be/ kreeg een prijs als beste B2C website. Ook deze website werd ontwikkeld door Wieni.

Dossier: Bedrijfsinformatie

Meer over Bedrijfsinformatie

Het ABC van VRT met de K van ... Klantendienst: “In 2023 alleen al behandelde de klantendienst in totaal 31.429 contacten”

Chloë van de Klantendienst: ‘Gelukkig is dit niet het soort lek waarover parlementaire vragen worden gesteld’

CIM-cijfers: Studio Brussel dendert stevig voort, sterk resultaat voor Radio2

Chloë van de Klantendienst: ‘Bij een nucleaire ramp ligt het antwoord van VRT in lijn met de Vlaamse Canon’

Jaarverslag 2023: een sterk rapport in een uitdagend jaar

Samenwerken met VRT: de strafste verhalen schrijven we niet alleen

Bijna 2000 nieuwsgierigen op VRT-werf

Een dag van hoofdwerfleider Frederik op de VRT-werf