9 december 2019 - De Stemtest wint de prijs van beste
B2C-campagnesite op de jaarlijkse FeWeb Excellence Awards
Op de FeWeb Excellence Awards worden de meest performante digitale projecten van Belgische makelij bekroond. De Stemtest kreeg de prijs van beste B2C-campagnewebsite, onder andere door de naadloze integratie binnen de websites van 4 mediapartners: VRT, RTBF, De Standaard en La Libre. De campagne had een gigantisch bereik zowel in Vlaanderen als in Wallonië en lag aan de basis van heel wat gesprekken en debatten, binnen en buiten de politiek.
De Stemtest is een initiatief van Universiteit Antwerpen en UCLouvain in samenwerking met Tree company, Wieni, VRT, RTBF, De Standaard en La Libre.
Volgens professor Stefaan Walgrave (UAntwerpen), de bezieler van de Stemtest, was het alvast een geslaagde editie: "De samenwerking verliep rimpelloos, snel en uitermate efficiënt. Mede dankzij een vlotte samenwerking is Stemtest 2019 zonder twijfel de beste stemtest die we ooit bouwden.”
Catch of the day
Ook de website https://catchoftheday.stubru.be/ kreeg een prijs als beste B2C website. Ook deze website werd ontwikkeld door Wieni.
Deel dit artikel op sociale media
Benieuwd naar het reilen en zeilen achter de schermen bij VRT? In onze maandelijkse nieuwsbrief kom je meer te weten
De nieuwsbrief is gratis én je kan je steeds uitschrijven. Lees ons privacy beleid.