Ga naar de hoofdinhoud

Ik heb een probleem bij het inloggen op VRT MAX

Op deze pagina kan u mogelijk een oplossing vinden voor uw probleem: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/vrt-website-en-apps-foutmeldingen-en-oplossingen/

Als u daar geen oplossing vindt voor uw probleem en u kijkt via de VRT MAX-app, zou u dan de app eens willen verwijderen, uw toestel opnieuw opstarten en tot slot de app opnieuw te installeren?

Als u via de website kijkt, zou u VRT MAX dan eens in een andere browser kunnen proberen openen?

Zou u daarnaast ook uw cookies en opgeslagen VRT MAX-data kunnen wissen? Dat kan respectievelijk via 1 knop op de hulppagina van VRT MAX.
In de app kan u die pagina onderaan terugvinden via 'Meer' > 'Meld een probleem'.

Wanneer het probleem blijft bestaan, gelieve ons dan de volgende informatie te bezorgen: 
  • Welk toestel u gebruikt: computer, smartphone of Smart TV
  • Welk besturingssysteem:
    • Computer: Windows of Mac
    • App: IOS of Android
    • Smart TV: Android TV, Apple TV of Samsung TV
  • Maakt u gebruik van WiFi of mobiel internet? 
  • Logt u in via uw emailadres, uw Google account, Apple-account of via Facebook?
Indien u ons deze informatie kan bezorgen via onderstaande contactknop kunnen wij uw probleem verder onderzoeken.

Benieuwd naar het reilen en zeilen achter de schermen bij VRT? In onze maandelijkse nieuwsbrief kom je meer te weten

De nieuwsbrief is gratis én je kan je steeds uitschrijven. Lees ons privacy beleid.