Ik heb een probleem bij het inloggen op VRT MAX
Op deze pagina kan u mogelijk een oplossing vinden voor uw probleem: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/vrt-website-en-apps-foutmeldingen-en-oplossingen/
Als u daar geen oplossing vindt voor uw probleem en u kijkt via de VRT MAX-app, zou u dan de app eens willen verwijderen, uw toestel opnieuw opstarten en tot slot de app opnieuw te installeren?
Als u via de website kijkt, zou u VRT MAX dan eens in een andere browser kunnen proberen openen?
Zou u daarnaast ook uw cookies en opgeslagen VRT MAX-data kunnen wissen? Dat kan respectievelijk via 1 knop op de hulppagina van VRT MAX.
In de app kan u die pagina onderaan terugvinden via 'Meer' > 'Meld een probleem'.
Wanneer het probleem blijft bestaan, gelieve ons dan de volgende informatie te bezorgen:
Als u daar geen oplossing vindt voor uw probleem en u kijkt via de VRT MAX-app, zou u dan de app eens willen verwijderen, uw toestel opnieuw opstarten en tot slot de app opnieuw te installeren?
Als u via de website kijkt, zou u VRT MAX dan eens in een andere browser kunnen proberen openen?
Zou u daarnaast ook uw cookies en opgeslagen VRT MAX-data kunnen wissen? Dat kan respectievelijk via 1 knop op de hulppagina van VRT MAX.
In de app kan u die pagina onderaan terugvinden via 'Meer' > 'Meld een probleem'.
Wanneer het probleem blijft bestaan, gelieve ons dan de volgende informatie te bezorgen:
- Welk toestel u gebruikt: computer, smartphone of Smart TV
- Welk besturingssysteem:
- Computer: Windows of Mac
- App: IOS of Android
- Smart TV: Android TV, Apple TV of Samsung TV
- Maakt u gebruik van WiFi of mobiel internet?
- Logt u in via uw emailadres, uw Google account, Apple-account of via Facebook?