Ga naar de hoofdinhoud

Ik heb een probleem bij het inloggen op VRT MAX

Op deze pagina kan u mogelijk een oplossing vinden voor uw probleem: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/vrt-website-en-apps-foutmeldingen-en-oplossingen/

Als u daar geen oplossing vindt voor uw probleem en u kijkt via de VRT MAX-app, zou u dan de app eens willen verwijderen, uw toestel opnieuw opstarten en tot slot de app opnieuw te installeren?

Als u via de website kijkt, zou u VRT MAX dan eens in een andere browser kunnen proberen openen?

Zou u daarnaast ook uw cookies en opgeslagen VRT MAX-data kunnen wissen? Dat kan respectievelijk via 1 knop op de hulppagina van VRT MAX.
In de app kan u die pagina onderaan terugvinden via 'Meer' > 'Meld een probleem'.

Wanneer het probleem blijft bestaan, gelieve ons dan de volgende informatie te bezorgen: 
  • Welk toestel u gebruikt: computer, smartphone of Smart TV
  • Welk besturingssysteem:
    • Computer: Windows of Mac
    • App: IOS of Android
    • Smart TV: Android TV, Apple TV of Samsung TV
  • Maakt u gebruik van WiFi of mobiel internet? 
  • Logt u in via uw emailadres, uw Google account, Apple-account of via Facebook?
Indien u ons deze informatie kan bezorgen via onderstaande contactknop kunnen wij uw probleem verder onderzoeken.