Ik heb problemen met casten
- Controleer of uw Chromecast en mobiel toestel verbonden zijn met hetzelfde wifi-netwerk.
- Gebruikt u een extern Chromecast-apparaat? Controleer dan of het correct is aangesloten op uw TV-toestel (via een USB-poort of HDMI-aansluiting)
- Start uw Chromecast-apparaat opnieuw op door de stekker even uit het stopcontact te halen.
- Verbreek op uw mobiel toestel even de verbinding met uw wifi-netwerk
- Verwijder de VRT MAX-app, start vervolgens uw toestel opnieuw op en installeer daarna de app terug.
Dankzij een externe Chromecast die je in je toestel plugt, kan je via de app op je tablet of smartphone al je favoriete programma’s laten afspelen op je tv. Sommige Smart TV’s beschikken over een ingebouwde castfunctie, dan heb je geen extern apparaat meer nodig. Als je tv beschikt over een AirPlayfunctie, kan je ook gemakkelijk streamen naar je tv via de website (in de Safari-browser) of de iOS-app.
Als het inloggen niet lukt of je krijgt een foutcode, zou er een andere oorzaak voor het probleem kunnen zijn.