Heb je een vraag
Heb je een vraag, klacht of suggestie? De kans is groot dat je hier je antwoord vindt. Maar je kan ook altijd ons contactformulier gebruiken en onze medewerkers van de klantendienst staan je graag te woord, elke werkdag tussen 9u en 12u op het nummer 02 741 31 11.
Toch niet gevonden wat je zocht?
De medewerkers van de klantendienst zijn ook elke werkdag bereikbaar tussen 9u en 12u op het nummer 02 741 31 11 om vragen, klachten en felicitaties over het aanbod van VRT te beantwoorden. Schrijf je liever een brief? Dan kan je deze opsturen naar August Reyerslaan 52 1043 Brussel.
Met vragen of suggesties over ondertiteling, audiodescriptie of Vlaamse gebarentaal bij ons aanbod kan je terecht op de pagina's over toegankelijkheid.
Voor klachten en berichten over nieuws- en duidingsprogramma’s verwijzen we je uitsluitend door naar nieuwsombudsman@vrt.be of dit formulier.
Klachtenprocedure
VRT vindt het belangrijk om je klachten over haar aanbod en netten te kennen.